FAQ - Často kladené otázky
Nenašiel som u Vás hľadaný toner. Je možné ho u Vás kúpiť?
Áno. Napíšte nám na email info@renots.sk alebo nám zavolajte na číslo 0918 776 915 a my sa Vám ho pokúsime zohnať.
Je možné si tovar vyzdvihnúť osobne?
Nie. Momentálne fungujeme, len ako internetový obchod, nedisponujeme fiškálnou pokladňou a preto osobný odber nie je možný.
Čo ak mi toner nebude pasovať?
Filer podľa tlačiarní sme robili svedomito, ale vo výnimočných prípadoch mohlo dôjsť k chybe. Či už pri chybe v objednávke, alebo v chybe filtri, zadarmo Vám toner vymeníme a pošleme kuriéra na naše náklady.
Objednal som tovar, ktorý nieje skladom. Ako postupovať ďalej?
Ak si objednáte tovar, ktorý nieje skladom, naši pracovníci Vás o tom budú hneď informovať telefonicky, alebo mailom.
Musím sa pri objednávke registrovať?
Nie. Registrácia je dobrovoľná. Avšak registráciou získate výhody formou zliav a výhodných ponúk.